ساموئل والیس - globol.ir - گلوبال | ,به نقل قول مهندسین ساختمانی: ،این مقاله در مورد مصالح مدرن و نوین عمرانی و ساختمانی می باشد .

 

ساموئل والیس - globol.ir - گلوبال به نقل از (globol.ir - گلوبال)

ساموئل والیس - globol.ir - گلوبال به نقل از (globol.ir - گلوبال).


ساموئل والیس - globol.ir - گلوبال ، ۱۴۰۳،ارسال تهران-کرج ۱روزه ،ارزانترین

ویدئو آموزشی درباره: ساموئل والیس - globol.ir - گلوبال

فروش از طریق نمایندگی ها و خرید مستقیم از کارخانه، فروش ویژه با تخفیف در سفارش های بالا .


سفارش ( ساموئل والیس - globol.ir - گلوبال )خود را از طریق واتساپ یا تماس تلفنی به کارشناسان فروش ما اعلام کنید.

طبق بررسی تلفنی کارشناسان بازاریابی آنلاین ما ،با گرفتن استعلام قیمت از فروشگاه های اینترنتی شرکت های هم صنف و مقایسه با لیست کارخانه نتایج شگرفی حاصل شد. شاید همین باعث انگیزه ما شد تا این مطلب را در مقاله بگنجانیم. طبق بررسی کارشناسی و مقایسه ی با فهرست بها سال های ۱۴۰۰،۱۴۰۱،۱۴۰۲،۱۴۰۳ به این نتیجه رسیدیم به نسبت کیفیت ارايه شده قیمتگذاری مناسبی داشته باشیم. طبق نقد حاصله مشخص شد قیمت های ; ساموئل والیس - globol.ir - گلوبال مناسب تر از دیجی کالا، ترب، دیوار، شیپور، باسلام، ایمالز ، نیاز روز و خیلی فروشگاه های آنلاین ارائه کالای عمرانی ساختمانی ، صنعتی اینترنتی دیگر می باشد.

برآورد و محاسبه هزینه | ; ساموئل والیس - globol.ir - گلوبال

این محصول در بازه‌های قیمتی مختلفی هستند و تنوع زیادی دارند. تفاوت قیمت به دلایل زیادی ایجاد می‌شود. قطعات و مواد به کاررفته در محصول، برند سازنده، امکانات و ویژگی‌های کالا و نوع آن از عوامل تاثیرگذار در قیمت هستند.

ساموئل والیس
پُرتره ساموئل والیس اثر هنری استابل (در حدود ۱۷۸۵)
زاده۲۳ آوریل ۱۷۲۸ (۳ اردیبهشت ۱۱۰۷ خورشیدی)
فانتنوون،
srcset="//upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/b/b8/Flag_of_Cornwall.svg/35px-Flag_of_Cornwall.svg.png 1.5x, //upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/b/b8/Flag_of_Cornwall.svg/46px-Flag_of_Cornwall.svg.png 2x" data-file-width="500" data-file-height="300"/> کورن‌والدرگذشته۲۱ ژانویه ۱۷۹۵ (۱ بهمن ۱۱۷۳ خورشیدی) در سن ۷۱ سالگی
لندن انگلستانوفاداریپادشاهی بریتانیای کبیرشاخه نظامینیروی دریایی سلطنتیسال‌های خدمت۱۷۴۸ الی –۱۷۹۵ (حدوداً)درجهکاپیتان ارشدفرماندهیاچ‌ام‌اس سوآن
اچ‌ام‌اس پورت ماهون
اچ‌ام‌اس پرینس آف اورانژ
اچ‌ام‌اس دلفین
اچ‌ام‌اس توربای
اچ‌ام‌اس دوبلین
اچ‌ام‌اس کوئین
جنگ‌ها و عملیات‌هاجنگ هفت‌ساله
  • عملیات ۸ ژوئن ۱۷۱۵
  • اعزام به لوئیسبورگ
  • محاصره لوئیسبورگ
  • تسخیر بل ایل
جنگ استقلال آمریکاهمسر(ان)بتی هرلکارهای دیگرناظر عالی نیروی دریایی سلطنتی
طراحی از دلفین وسوآلو اثر ساموئل والیس در حوالی ۱۷۶۷
کاپیتان والیس با خصومت اهالی تاهیتی روبرو می‌شود.
یادواره ساموئل والیس و افرادش در کلیسای جامع ترورو، کورن وال.
ملاقات ساموئل والیس و ملکه اوبریا در تاهیتی.

ساموئل والیس (زاده ۲۳ آوریل ۱۷۲۸ – درگذشته ۲۱ ژانویه ۱۷۹۵ در لندن) افسر نیروی دریایی بریتانیا و کاوشگر اقیانوس آرام بود. وی اولین کاوشگر اروپایی است که بازدبد او از تاهیتی به ثبت رسیده است.

زندگی‌نامه[ویرایش]

والیس در مزرعه فنتن وون، نزدیک کملفورد، کورنوال به دنیا آمد. او زیر نظر جان بایرون خدمت نمود. در سال ۱۷۵۷، او به درجه کاپیتان ارتقا یافته و فرماندهی کشتی اچ‌ام‌اس دلفین منصوب شد و به عنوان فرمانده به همراه فیلیپ کارترت که فرمانده کشتی اچ‌ام‌اس سوآلو بود، مأموریتی برای سفر به دور زدن کره زمین به او داده شد.[۱]بر طبق گزارش‌های مطبوعات آن زمان، والیس همچنین وظیفه کشف سرزمین ناشناخته جنوبی را نیز بر عهده داشت.[۲] این دو کشتی اندکی پس از عبور از تنگه ماژلان بر اثر طوفان از هم جدا شدند. در ماه ژوئن ۱۷۶۷، اینکاوشگری اولین اروپایی‌ها را به تاهیتی رساند، جزیره ای که والیس به افتخار پادشاه وقت بریتانیای کبیر آن را «جزیره شاه جرج سوم» نامید.در این زمان والیس بیماربود و در کابینش ماند، بنابراین ستوان توبایاس فورنو اولین کسی بود که پا بر جزیره گذاشت، پرچم بریتانیا را بر فراز بلندی نصب کرده و جزیره را به نام اعلیحضرت پادشاه تسخیر نمود. او تاهیتی را دارای آب و هوای بسیار خوب و این جزیره را «یکی از سالم‌ترین و دل پذیرترین نقاط جهان» توصیف نمود.[۳]کشتی اچ ام اس دلفین بیش از یک ماه در خلیج ماتاوای در تاهیتی ماند.[۱]والیس در ادامه نام پنج جزیره دیگر را در جزایر انجمن و شش جزیره مرجانی در مجمع الجزایر توآموتو را نامگذاری نمود (تغییر نام داد) و همچنین مکان رونگریک و رانگلپ در جزایر مارشال را تأیید کرد. وی قبل از رسیدن به تینیان در جزایر ماریانا،[۱] جزیره پُلی‌نِزیاییاووآ را به نام خودش والیس تغییر نام داد. او سپس به حرکت به سوی باتاویا (هند شرقی هلند) ادامه داد، جایی که بسیاری از افرادش بر اثر اسهال خونی جان باختند، سپس از طریق دماغه امید نیک به انگلستان ادامه سفر داده و در نهایت در ماه مه ۱۷۶۸ وارد انگلستان شد.

س از بازگشت به انگلستان،والیس توانست اطلاعات مفیدی را به جیمز کوک، که قرار بود به زودی سقر کاوشی به اقیانوس آرام داشته باشد، را منتقل کند و برخی از خدمه اچ ام اس دلفین نیز با جیمز کوک دریانوردی نمودند. اگرچه کوک گزارشی رسمی از سفر والیس به دور دنیا را همراه خود داشت، اما معلوم نیست که آیا این دو قبل از عزیمت کوک در اوت ۱۷۶۸ ملاقات کردند یا خیر.

در سال ۱۷۸۰، والیس به عنوان سمت ناظر عالی نیروی دریایی سلطنتی منصوب شد.

جستارهای وابسته[ویرایش]

در ویکی‌انبار پرونده‌هایی دربارهٔ ساموئل والیس موجود است.

یادداشت[ویرایش]

  1. ۱٫۰۱٫۱۱٫۲Quanchi, Historical Dictionary of the Discovery and Exploration of the Pacific Islands, p. 248
  2. The Public Ledger and The Gazetteer, 5 July 1766.
  3. John Hawkesworth, An Account of the Voyages Undertaken by the Order of His Present Majesty for Making Discoveries in the Southern Hemisphere, Chapter VIII, p. 313

منابع[ویرایش]

نظرات (0)
نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد
دیدگاه خود را بیان کنید
Posting as Guest
×
Suggested Locations

 

سوالات متداول

در این بخش سوالاتی که به صورت روزانه پرسیده می شود پاسخ داده شده.


در مورد ساموئل والیس - globol.ir - گلوبال با کد تخفبف (hash-6686a59a29f8f) چه می دانید؟

فروشگاه محصولات ساختمانی مجموعه ای از نخبگان علمی و صنعتی هست که با هدف معرفی محصولات برتر صنایع, با هدف «رونق تولید» (به طور رایگان) می باشد.


فروش ویژه و استثنایی محصولات تا پایان سال ۱۴۰۳ معادل ۲۰۲۴ میلادی

وارد وب سایت شوید و از آخرین پیشنهاد ویژه قیمت محصولات با خبر شوید.


ارسال سریع و آسان سفارشات به سراسر ایران

فروشگاه محصولات ساختمانی برترین معرف محصولات مرغوب و با تضمین کیفیت و گارانتی و حمل بار تا مقصد .


⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️
منابع
  1. " ساموئل والیس - globol.ir - گلوبال " .