هشدار سازمان هواشناسی به شهروندان و گردشگران - globol.ir - گلوبال | ,به نقل قول مهندسین ساختمانی: ،این مقاله در مورد مصالح مدرن و نوین عمرانی و ساختمانی می باشد .

 

هشدار سازمان هواشناسی به شهروندان و گردشگران - globol.ir - گلوبال به نقل از (globol.ir - گلوبال)

هشدار سازمان هواشناسی به شهروندان و گردشگران - globol.ir - گلوبال به نقل از (globol.ir - گلوبال).


هشدار سازمان هواشناسی به شهروندان و گردشگران - globol.ir - گلوبال ، ۱۴۰۳،ارسال تهران-کرج ۱روزه ،خرید

ویدئو آموزشی درباره: هشدار سازمان هواشناسی به شهروندان و گردشگران - globol.ir - گلوبال

فروش از طریق نمایندگی ها و خرید مستقیم از کارخانه، فروش ویژه با تخفیف در سفارش های بالا .


سفارش ( هشدار سازمان هواشناسی به شهروندان و گردشگران - globol.ir - گلوبال )خود را از طریق واتساپ یا تماس تلفنی به کارشناسان فروش ما اعلام کنید.

طبق بررسی تلفنی کارشناسان بازاریابی آنلاین ما ،با گرفتن استعلام قیمت از فروشگاه های اینترنتی شرکت های هم صنف و مقایسه با لیست کارخانه نتایج شگرفی حاصل شد. شاید همین باعث انگیزه ما شد تا این مطلب را در مقاله بگنجانیم. طبق بررسی کارشناسی و مقایسه ی با فهرست بها سال های ۱۴۰۰،۱۴۰۱،۱۴۰۲،۱۴۰۳ به این نتیجه رسیدیم به نسبت کیفیت ارايه شده قیمتگذاری مناسبی داشته باشیم. طبق نقد حاصله مشخص شد قیمت های ; هشدار سازمان هواشناسی به شهروندان و گردشگران - globol.ir - گلوبال مناسب تر از دیجی کالا، ترب، دیوار، شیپور، باسلام، ایمالز ، نیاز روز و خیلی فروشگاه های آنلاین ارائه کالای عمرانی ساختمانی ، صنعتی اینترنتی دیگر می باشد.

برآورد و محاسبه هزینه | ; هشدار سازمان هواشناسی به شهروندان و گردشگران - globol.ir - گلوبال

این محصول در بازه‌های قیمتی مختلفی هستند و تنوع زیادی دارند. تفاوت قیمت به دلایل زیادی ایجاد می‌شود. قطعات و مواد به کاررفته در محصول، برند سازنده، امکانات و ویژگی‌های کالا و نوع آن از عوامل تاثیرگذار در قیمت هستند.

سخنگوی شرکت آب منطقه ای تهران نسبت به بارش باران و احتمال سیلابی شدن رودخانه های استان در روز دوشنبه لغایت سه شنبه (۲۴ و ۲۵ اردیبهشت ماه) هشدار داد و

اعلام کرد تقاضای ما از مردم این است که از اتراق و تردد در اطراف رودخانه ها جدا خودداری کنند.

به گزارش ایسنا، رامین شمالی با اشاره به لزوم توجه شهروندان و گردشگران به هشدارها، اظهار کرد: با توجه به هشدار سازمان هواشناسی کشور و براساس هشدار نارنجی رنگ این سازمان مبنـی بر نفوذ و تشدید فعالیت سامانه بارشی در روز دوشنبه (۲۴ اردیبهشت ماه) لغایت سه شنبه ( ۲۵ اردیبهشت ماه) در استان های تهران و البرز، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی، در نقاط مستعد تگرگ پیش بینی شده است که احتمال آبگرفتگی معابر، احتمال جاری شدن روان‌آب، واحتمال طغیان رودخانه‌ها وجود خواهد داشت.

وی افزود: با توجه به اینکه منطقه اثر مخاطره کل استان تهران، به ویژه ارتفاعات پایتخت و امام زاده داوود(ع)، شمیرانات، پردیس، دماوند و فیروزکوه پیش بینی شده است، توصیه اکید شرکت آب منطقه ای تهران به شهروندان این است که از اتراق و تردد کنار رودخانه ها، رود دره ها و مسیل ها به طور جدی اجتناب کنند و به تابلوهای هشدار سیل که توسط این شرکت نصب شده است، توجه ویژه ای داشته باشند.

سخنگوی شرکت آب منطقه ای تهران تصریح کرد: با توجه به ماهیت فصل بهارهر لحظه امکان بارش های رگباری و بروز سیلاب شدید در رودخانه ها وجود دارد وکم توجهی و بی احتیاطی شهروندان به هشدارها ممکن است خسارات و حوادث ناگوار برای مردم داشته باشد.

شمالی با بیان اینکه شرکت آب منطقه ای تهران، در کنار سایر ارگان های مرتبط برای مهار ‌سیلاب احتمالی در حالت آماده باش است توضیح داد: رصد و پایش رودخانه های ‌استان تهران توسط اکیپ های گشت و بازرسی امورهای منابع آب تابعه و اطلاع رسانی های این ‌شرکت به منظور آگاه سازی مردم از شرایط جوی و احتمال وقوع سیلاب، انجام شده است.

سخنگوی شرکت آب منطقه ای تهران در پایان خاطر نشان کرد: هشدار احتمال وقوع ‌سیلاب کاملا جدی است و شهروندان باید توجه داشته باشند که هر گونه تردد و اتراق در حاشیه ‌رودخانه و مسیل ها خطر آفرین و حتی مرگبار است.

نظرات (0)
نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد
دیدگاه خود را بیان کنید
Posting as Guest
×
Suggested Locations

 

سوالات متداول

در این بخش سوالاتی که به صورت روزانه پرسیده می شود پاسخ داده شده.


در مورد هشدار سازمان هواشناسی به شهروندان و گردشگران - globol.ir - گلوبال با کد تخفبف (hash-6684e45098dbe) چه می دانید؟

فروشگاه محصولات ساختمانی مجموعه ای از نخبگان علمی و صنعتی هست که با هدف معرفی محصولات برتر صنایع, با هدف «رونق تولید» (به طور رایگان) می باشد.


فروش ویژه و استثنایی محصولات تا پایان سال ۱۴۰۳ معادل ۲۰۲۴ میلادی

وارد وب سایت شوید و از آخرین پیشنهاد ویژه قیمت محصولات با خبر شوید.


ارسال سریع و آسان سفارشات به سراسر ایران

فروشگاه محصولات ساختمانی برترین معرف محصولات مرغوب و با تضمین کیفیت و گارانتی و حمل بار تا مقصد .


⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️
منابع
  1. " هشدار سازمان هواشناسی به شهروندان و گردشگران - globol.ir - گلوبال " .