محمد صدرا میرآخورلی - globol.ir - گلوبال | ,به نقل قول مهندسین ساختمانی: ،این مقاله در مورد مصالح مدرن و نوین عمرانی و ساختمانی می باشد .

 

محمد صدرا میرآخورلی - globol.ir - گلوبال به نقل از (globol.ir - گلوبال)

محمد صدرا میرآخورلی - globol.ir - گلوبال به نقل از (globol.ir - گلوبال).


محمد صدرا میرآخورلی - globol.ir - گلوبال ، ۱۴۰۳،ارسال تهران-کرج ۱روزه ،قیمت روز

ویدئو آموزشی درباره: محمد صدرا میرآخورلی - globol.ir - گلوبال

فروش از طریق نمایندگی ها و خرید مستقیم از کارخانه، فروش ویژه با تخفیف در سفارش های بالا .


سفارش ( محمد صدرا میرآخورلی - globol.ir - گلوبال )خود را از طریق واتساپ یا تماس تلفنی به کارشناسان فروش ما اعلام کنید.

طبق بررسی تلفنی کارشناسان بازاریابی آنلاین ما ،با گرفتن استعلام قیمت از فروشگاه های اینترنتی شرکت های هم صنف و مقایسه با لیست کارخانه نتایج شگرفی حاصل شد. شاید همین باعث انگیزه ما شد تا این مطلب را در مقاله بگنجانیم. طبق بررسی کارشناسی و مقایسه ی با فهرست بها سال های ۱۴۰۰،۱۴۰۱،۱۴۰۲،۱۴۰۳ به این نتیجه رسیدیم به نسبت کیفیت ارايه شده قیمتگذاری مناسبی داشته باشیم. طبق نقد حاصله مشخص شد قیمت های ; محمد صدرا میرآخورلی - globol.ir - گلوبال مناسب تر از دیجی کالا، ترب، دیوار، شیپور، باسلام، ایمالز ، نیاز روز و خیلی فروشگاه های آنلاین ارائه کالای عمرانی ساختمانی ، صنعتی اینترنتی دیگر می باشد.

برآورد و محاسبه هزینه | ; محمد صدرا میرآخورلی - globol.ir - گلوبال

این محصول در بازه‌های قیمتی مختلفی هستند و تنوع زیادی دارند. تفاوت قیمت به دلایل زیادی ایجاد می‌شود. قطعات و مواد به کاررفته در محصول، برند سازنده، امکانات و ویژگی‌های کالا و نوع آن از عوامل تاثیرگذار در قیمت هستند.

این مقاله ممکن است به‌عنوان مقاله‌ای پیرامون یک شخص حقیقی که به گونه‌ای باورپذیر نشانگر اهمیت موضوع خود نیست، واجد شرایط معیارهای حذف سریع ویکی‌پدیا
باشد. دقت کنید که این معیار تنها بر مقاله‌هایی دربارهٔ خود افراد اعمال می‌شود، نه مقاله‌هایی پیرامون کتاب‌ها، آلبوم‌ها، برنامه‌های تلویزیونی، نرم‌افزارها و سایر آثار آن‌ها.. محس م۷ را ببینید.%5B%5B%D9%88%D9%BE%3A%D9%85%D8%AD%D8%B3%23%D9%85%DB%B7%7C%D9%85%DB%B7%5D%5D%3A+%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D9%87%E2%80%8C%D8%A7%DB%8C+%D9%BE%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%85%D9%88%D9%86+%DB%8C%DA%A9+%D8%B4%D8%AE%D8%B5+%D8%AD%D9%82%DB%8C%D9%82%DB%8C+%DA%A9%D9%87+%5B%5B%D9%88%D9%BE%3A%D8%A7%D8%A8%D8%A7%7C%D8%A8%D9%87%E2%80%8C%D8%B4%DA%A9%D9%84%DB%8C+%D8%A8%D8%A7%D9%88%D8%B1%D9%BE%D8%B0%DB%8C%D8%B1+%D8%A7%D9%87%D9%85%DB%8C%D8%AA+%D9%85%D9%88%D8%B6%D9%88%D8%B9+%D8%B1%D8%A7+%D9%86%D8%B4%D8%A7%D9%86+%D9%86%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%D8%AF%D9%87%D8%AF%5D%5Dم۷

اگر این مقاله واجد شرایط معیارهای حذف سریع نیست، یا این که قصد دارید اشکالات آن را برطرف کنید، لطفاً این اعلان را بردارید، اما این اعلان را نباید از صفحه‌هایی که خودتان ایجاد کرده‌اید حذف کنید. اگر خودتان این صفحه را ایجاد کرده‌اید و با دلیل ارائه‌شده برای حذف موافق نیستید، می‌توانید روی دکمهٔ زیر کلیک کنید و با قرار دادن پیامی توضیح دهید که چرا باور دارید این مقاله نباید حذف شود. همچنین می‌توانید به صفحهٔ بحث سر بزنید و ببینید که آیا پاسخی به پیام شما داده شده است یا خیر.

دقت کنید که اگر این مقاله به‌طور واضحی واجد شرایط حذف سریع باشد، یا توضیحات درج شده در صفحهٔ بحث کافی نباشند، این مقاله هر لحظه ممکن است حذف شود.

قابل توجه مدیران: این مقاله در صفحهٔ بحث خود دارای محتوایی است که پیش از حذف باید بررسی شود.

خطاب به مدیران: پیش از حذف صفحه، پیوندها، صفحهٔ بحث، تاریخچه (آخرین ویرایش) و سیاهه‌ها را بررسی کنید . لطفاً پیش از حذف مطمئن شوید که قصد نگارندهٔ صفحه، ایجاد مقاله در زیرصفحهٔ کاربری خود نبوده باشد. اگر چنین بود، به‌جای حذف، صفحه را به جای مناسب منتقل کنید.. بررسی گوگل نیز می‌تواند مفید باشد.
این صفحه آخرین بار در ۱۰ ژوئن ۲۰۲۴، ساعت ۰۹:۳۷ (UTC) (۳۹ دقیقه پیش) توسط Mihanyar(مشارکت‌ها | سیاهه‌ها) ویرایش شده است

محمد صدرا میرآخورلی شاعر و نویسنده نو ظهور ایرانیست که در سبک شعر نو (فارسی) و فانتزی و فانتزی سیاه به نوشتن میپردازد وی در رشته معماری داخلی،تحصیل خود را در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب میگذراند و دارای دیپلم ریاضی فیزیک است .

ایشان در تاریخ سی و یکم مرداد ماه ۱۳۸۴ هجری شمسی در تهران چشم به جهان گشود. علاقه او در زمینه داستان نویسی و تخیلات از کودکی مشهود بود و هنوز نیز ادامه دارد ، بنا به گفته های خود شخص کتابی در دست چاپ دارد با نام ذهن آشفته من در این کتاب نوشته ها و اشعار این شخص از ابتدا تا به الان آمده و قرار به چاپ آن است ، کتاب ذهن آشفته من نه تنها اولین کتابیست که همزمان دارای نوشته های ادبی است بلکه شعر نو ،شعر انگلیسی و متن های کوتاه تامل برانگیزی نیز درون آن وجود دارد.

اظهار نظر وی در رابطه با نوشته های خود اینچنین است : من که در برابر اشخاصی مانند فردوسی ،عطار ویا حتی فروغ فرخزاد و این چنین افراد بزرگ، کسی نیستم ، بنده تلاش خودم رو در راستای پیشرفت این زبان و زنده نگه داشتن میراث استاد نیما یوشیج میکنم ، در زمینه داستان نویسی و سبک فانتزی سیاه حالا به اصطلاح دارک فانتزی؛ در تاریخچه داستانی کشور ما خیلی به چشم نمی آید که شخصی تماما این سبک اروپایی را در ادبیات کشور ما پیاده سازی کند البته که داستان افق خونین،کمی از اساطیر ایرانی فاصله دارد و سبک مجزا و تلفیقی خودش را داراست اما همین که نام این کتاب در تاریخچه داستانی و ادبیاتی کشور غنی ایران ثبت شود باز مرا خوشحال می‌کند .

نمونه نوشته ها و اشعار ایشان را در اینجا ما آوردیم تا مطالعه کنید شعر (قاصد مرگ)

ای قاصد مرگ

بشتاب تا این ره امید و زندگی خشک است

ای قاصد مرگ داس خود بچرخان و منِ گندم را درو کن این تن پر از دانه را سبک کن ای قاصد مرگ باز بیا و کام مارا تلخ کن اشتهایمان را سیر قهوه مان را سرد کنای قاصد مرگ چنین فاصله بی انداز میان من و یارتا که تنها یارم خود شوی ای قاصد مرگ آری بگو بر من که دوستم داری این چنین مرا فریب ده که دوست داشتنی ستای قاصد مرگمیدانم که تنهایی دست دوستی بر دست هرکس دهیآن وقت است که تنهاییای قاصد مرگ میدانم که شاید عاشق شده ایچه صد حیف که دست عشق گرفتی و دگر عاشقی ندیدیای قاصد مرگ

بیا کنارم بنشین ، در پسا سوی غم چشمانت

میتوان دید آن حال ناخوشی را هرز گاهی چو با خود فکر کردم اندیشیدم و حال خود را غزل و شعر کردم باز کاسته نشد ز آن حال اکنون به تو می گویم که ای قاصد مرگ داس خود بر من ده و خود را به دستان من بسپار

شعر (تولد)

چه زیبا گفت گر نگاهت را بینم

هزاران بار درون سیاه چاله بینشان سقوط میکنم

سپس هزاران بار درون سحابی چشمانت متولد میشمو چه زیباست این تکرار و تولد و مرگ برای من درون چشمانت

شعر (تناقض)

باز در های تنفس باز و من خفه ام آتش شعله ور است و من سرد املبخند بر لب هایم استو من اشکهایم سرازیرعاشقش شده ام ومن دل مرده تر از همیشهتناقض هایم چه زیاد و من چه عجیب زنده ام

نثر (دلشکسته)

نبودت شد نبود روحم خورد شدن قلبم و سیاه شدن لبانم گر به سیمای تو چشم دوختم چشمان دوخته شده ام باران شد باران شد و شست هرچه بود خواستم بمانی بینی حال خوش مرا باز چه خوب نیستی که ببینی این حال مرالبخندی را با خود مدفون خاک کردی اشکی را به من بخشیدی چه زیبا پاکشان نکردی قلبم سوخت درون آتش روحم ای کاش بودی و تسکینش میکردی

عموی عزیزم بسیار دلتنگتم

نظرات (0)
نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد
دیدگاه خود را بیان کنید
Posting as Guest
×
Suggested Locations

 

سوالات متداول

در این بخش سوالاتی که به صورت روزانه پرسیده می شود پاسخ داده شده.


در مورد محمد صدرا میرآخورلی - globol.ir - گلوبال با کد تخفبف (hash-6686ac20662de) چه می دانید؟

فروشگاه محصولات ساختمانی مجموعه ای از نخبگان علمی و صنعتی هست که با هدف معرفی محصولات برتر صنایع, با هدف «رونق تولید» (به طور رایگان) می باشد.


فروش ویژه و استثنایی محصولات تا پایان سال ۱۴۰۳ معادل ۲۰۲۴ میلادی

وارد وب سایت شوید و از آخرین پیشنهاد ویژه قیمت محصولات با خبر شوید.


ارسال سریع و آسان سفارشات به سراسر ایران

فروشگاه محصولات ساختمانی برترین معرف محصولات مرغوب و با تضمین کیفیت و گارانتی و حمل بار تا مقصد .


⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️
منابع
  1. " محمد صدرا میرآخورلی - globol.ir - گلوبال " .