آخرین یافته‌های یک مرکز افکارسنجی از میزان مشارکت در انتخابات تا نظر مردم درباره وضعیت کشور با رئیس جمهوری جدید - globol.ir - گلوبال | ,به نقل قول مهندسین ساختمانی: ،این مقاله در مورد مصالح مدرن و نوین عمرانی و ساختمانی می باشد .

 

آخرین یافته‌های یک مرکز افکارسنجی از میزان مشارکت در انتخابات تا نظر مردم درباره وضعیت کشور با رئیس جمهوری جدید - globol.ir - گلوبال به نقل از (globol.ir - گلوبال)

آخرین یافته‌های یک مرکز افکارسنجی از میزان مشارکت در انتخابات تا نظر مردم درباره وضعیت کشور با رئیس جمهوری جدید - globol.ir - گلوبال به نقل از (globol.ir - گلوبال).


آخرین یافته‌های یک مرکز افکارسنجی از میزان مشارکت در انتخابات تا نظر مردم درباره وضعیت کشور با رئیس جمهوری جدید - globol.ir - گلوبال ، ۱۴۰۳،ارسال تهران-کرج ۱روزه ،نمایندگی

ویدئو آموزشی درباره: آخرین یافته‌های یک مرکز افکارسنجی از میزان مشارکت در انتخابات تا نظر مردم درباره وضعیت کشور با رئیس جمهوری جدید - globol.ir - گلوبال

فروش از طریق نمایندگی ها و خرید مستقیم از کارخانه، فروش ویژه با تخفیف در سفارش های بالا .


سفارش ( آخرین یافته‌های یک مرکز افکارسنجی از میزان مشارکت در انتخابات تا نظر مردم درباره وضعیت کشور با رئیس جمهوری جدید - globol.ir - گلوبال )خود را از طریق واتساپ یا تماس تلفنی به کارشناسان فروش ما اعلام کنید.

طبق بررسی تلفنی کارشناسان بازاریابی آنلاین ما ،با گرفتن استعلام قیمت از فروشگاه های اینترنتی شرکت های هم صنف و مقایسه با لیست کارخانه نتایج شگرفی حاصل شد. شاید همین باعث انگیزه ما شد تا این مطلب را در مقاله بگنجانیم. طبق بررسی کارشناسی و مقایسه ی با فهرست بها سال های ۱۴۰۰،۱۴۰۱،۱۴۰۲،۱۴۰۳ به این نتیجه رسیدیم به نسبت کیفیت ارايه شده قیمتگذاری مناسبی داشته باشیم. طبق نقد حاصله مشخص شد قیمت های ; آخرین یافته‌های یک مرکز افکارسنجی از میزان مشارکت در انتخابات تا نظر مردم درباره وضعیت کشور با رئیس جمهوری جدید - globol.ir - گلوبال مناسب تر از دیجی کالا، ترب، دیوار، شیپور، باسلام، ایمالز ، نیاز روز و خیلی فروشگاه های آنلاین ارائه کالای عمرانی ساختمانی ، صنعتی اینترنتی دیگر می باشد.

برآورد و محاسبه هزینه | ; آخرین یافته‌های یک مرکز افکارسنجی از میزان مشارکت در انتخابات تا نظر مردم درباره وضعیت کشور با رئیس جمهوری جدید - globol.ir - گلوبال

این محصول در بازه‌های قیمتی مختلفی هستند و تنوع زیادی دارند. تفاوت قیمت به دلایل زیادی ایجاد می‌شود. قطعات و مواد به کاررفته در محصول، برند سازنده، امکانات و ویژگی‌های کالا و نوع آن از عوامل تاثیرگذار در قیمت هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رئیس مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) جدیدترین یافته‌های نظرسنجی این مرکز درباره میزان مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم را بیان کرد و گفت: آخرین نظرسنجی انتخاباتی

ایسپا روزهای ۱۹ و ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ (موج دوم) تا پیش از معرفی نامزدهای تایید صلاحیت‌شده از سوی شورای نگهبان، انجام شد.

ابراهیم شیرعلی در بیان جزئیات این نظرسنجی افزود: در طرح مذکور با ۳۹۰۶ نفر از افراد بالای ۱۸ سال ساکن در ۳۱ استان کشور (مناطق شهری و روستایی) مصاحبه حضوری انجام شده است. نرخ پاسخگویی به پرسشنامه حدود ۴۱ درصد محاسبه شد و باید در تحلیل یافته‌های نظرسنجی به این عدد توجه نمود. یعنی ۵۹ درصد از شهروندان در سراسر کشور حاضر نشدند با پرسشگران ایسپا در تکمیل پرسشنامه همکاری کنند.

به گفته او، یکی از سوال‌های محوری در طرح‌های نظرسنجی پیرامون موضوع انتخابات، نرخ مشارکت مردم است. نتایج موج دوم نظرسنجی ایسپا نشان داد، ۴۴.۴ درصد از شهروندان گفته‌اند قطعا در انتخابات ریاست جمهوری مشارکت خواهند کرد و ۷.۳ درصد اشاره داشتند به احتمال زیاد در این انتخابات شرکت می‌کنند. ۲۸.۷ درصد از مردم بیان داشتند به هیچ وجه در این انتخابات شرکت نخواهند داشت و نزدیک به ۱۵ درصد نیز هنوز درخصوص شرکت یا عدم شرکت در انتخابات تصمیم نگرفته و مردد هستند. عدم تاثیر انتخابات در بهبود وضعیت کشور، اعتراض به مسایل و مشکلات اقتصادی و معیشتی، احتمال عدم تایید صلاحیت نامزدی مورد نظر پاسخگویان و نبودن فردی کارآمد در بین نامزدها در انتخابات پیش‌رو از جمله دلایل افرادی بوده است که بیان داشتند به هیچ ‌وجه در انتخابات پیش‌رو شرکت نخواهند کرد و یا احتمال کمی دارد در انتخابات شرکت ‌کنند.

شیرعلی افزود: نحوه پیگیری اخبار مربوط به انتخابات نتایج نظرسنجی نشان داد، ۲۸.۴ درصد از شهروندان اصلا اخبار مربوط به انتخابات را پیگیری نمی‌کنند. در مقابل ۳۸.۳ درصد از شهروندان از طریق صدا و سیما، ۱۴ درصد از طریق سایت‌ها و صفحات مجازی داخلی (ایسنا، انتخاب، فارس و ...)، ۹.۴ درصد از طریق سایت‌ها و صفحات مجازی خارجی (بی‌بی‌سی، ایران اینترنشنال و ...)، ۳.۶ درصد از طریق نزدیکان و آشنایان و ۲.۹ درصد از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای اخبار مربوط به انتخابات ریاست جمهوری را پیگیری می‌کنند. نرخ مشارکت در انتخابات تابع عوامل مختلفی است و نرخ مشارکت در زمان باقی‌مانده تا روز برگزاری انتخابات تغییر خواهد کرد.

وی افزود: نظرسنجی موج دوم قبل از تایید صلاحیت‌ها از سوی شورای نگهبان اجرا شده است و تایید و معرفی ۶ نامزد نهایی، قطعا تغییراتی را در میزان مشارکت مردم رقم خواهد زد. در کنار این عامل، رسانه‌ها، برنامه‌های تبلیغاتی نامزدهای نهایی و نیز برگزاری و پخش مناظره‌های انتخاباتی از سوی صدا و سیما در نرخ و میزان مشارکت تاثیرگذار خواهد بود.

آخرین یافته‌های یک مرکز افکارسنجی از میزان مشارکت در انتخابات تا نظر مردم درباره وضعیت کشور با رئیس جمهوری جدید

ایسپا در موج اول نظرسنجی انتخاباتی که روزهای ۶ تا ۱۰ خرداد ماه با جامعه آماری افراد بالای ۱۸ سال در کل کشور (مناطق شهری و روستایی) و اندازه نمونه ۵۰۰۹ نفر اجرا شد که میزان امیدواری مردم و ارزیابی آن‌ها از وضعیت کشور با آمدن رئیس جمهور جدید مورد پرسش قرار گرفت. نتایج نشان داد ۳۹.۵ درصد از پاسخگویان در نظرسنجی مورد اشاره گفتند با آمدن رئیس جمهور جدید وضعیت کشور بهتر خواهد شد. در مقابل ۱۶.۲ درصد فکر می‌کنند وضعیت کشور بدتر خواهد شد و ۲۲ درصد نیز معتقدند وضعیت کشور با آمدن رئیس جمهور جدید فرقی نخواهد کرد. همچنین ۲۲ درصد از پاسخگویان ارزیابی از وضعیت کشور با تغییر رئیس جمهور نداشته و اظهار بی‌اطلاعی کردند.

رئیس ایسپا تاکید کرد: از دیدگاه ۵۸.۵ درصد از مردم، دولت و رئیس جمهور آینده باید موضوع و مسئله «فقر و محرومیت» را در اولویت کاری خود قرار دهد. «ایجاد اشتغال» با ۳۹.۷ درصد، موضوع «تورم و ارزش پول ملی» با ۳۶.۵ درصد، «سیاست خارجی و روابط با دیگر کشورها» با ۲۸.۷ درصد، موضوع «امنیت ملی» با ۲۸.۴ درصد، «ساماندهی بخش مسکن» با ۲۰.۶ درصد، «مبارزه با فساد و رانت» با ۱۹.۶ درصد از جمله مواردی است که مردم به آن اشاره کرده‌اند. یافته‌های نظرسنجی نشان می‌دهد، مسائل و مشکلات اقتصادی و معیشتی همچنان در صدر توجهات مردم قرار دارد و شایسته است دولت و رئیس جمهور بعدی ثبات اقتصادی و رفع فقر و محرومیت و افزایش رفاه اجتماعی را در اولویت قرار دهد. توضیح اینکه در این سوال پاسخگویان امکان انتخابات ۳ گزینه را داشتند، از این‌رو جمع گزینه‌ها بیش از ۱۰۰ شده است. درباره اجرا و انتشار یافته‌های موج‌های بعدی نظرسنجی‌ ایسپا همواره طرفدار انتشار عمومی یافته‌ها و نتایج نظرسنجی‌ها با در نظرگرفتن مصالح عمومی کشور بوده است و بر آن اصرار دارد و در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ و در انتخابات سال ۱۴۰۰ و اخیرا انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که اسفند ماه ۱۴۰۲ برگزار شد این مهم را نشان داده است. سعی بر این است در موج‌های بعدی نظرسنجی نرخ مشارکت مردم و همچنین میزان اقبال مردم نسبت به ۶ نامزد تایید شده سنجش و در رسانه‌ها منتشر شود.

2929

نظرات (0)
نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد
دیدگاه خود را بیان کنید
Posting as Guest
×
Suggested Locations

 

سوالات متداول

در این بخش سوالاتی که به صورت روزانه پرسیده می شود پاسخ داده شده.


در مورد آخرین یافته‌های یک مرکز افکارسنجی از میزان مشارکت در انتخابات تا نظر مردم درباره وضعیت کشور با رئیس جمهوری جدید - globol.ir - گلوبال با کد تخفبف (hash-66869f8b7ce0f) چه می دانید؟

فروشگاه محصولات ساختمانی مجموعه ای از نخبگان علمی و صنعتی هست که با هدف معرفی محصولات برتر صنایع, با هدف «رونق تولید» (به طور رایگان) می باشد.


فروش ویژه و استثنایی محصولات تا پایان سال ۱۴۰۳ معادل ۲۰۲۴ میلادی

وارد وب سایت شوید و از آخرین پیشنهاد ویژه قیمت محصولات با خبر شوید.


ارسال سریع و آسان سفارشات به سراسر ایران

فروشگاه محصولات ساختمانی برترین معرف محصولات مرغوب و با تضمین کیفیت و گارانتی و حمل بار تا مقصد .