شاسی‌بلندهای آمریکایی آن‌قدرها هم ایمن نیستند /عکس - globol.ir - گلوبال | ,به نقل قول مهندسین ساختمانی: ،این مقاله در مورد مصالح مدرن و نوین عمرانی و ساختمانی می باشد .

 

شاسی‌بلندهای آمریکایی آن‌قدرها هم ایمن نیستند /عکس - globol.ir - گلوبال به نقل از (globol.ir - گلوبال)

شاسی‌بلندهای آمریکایی آن‌قدرها هم ایمن نیستند /عکس - globol.ir - گلوبال به نقل از (globol.ir - گلوبال).


شاسی‌بلندهای آمریکایی آن‌قدرها هم ایمن نیستند /عکس - globol.ir - گلوبال ، ۱۴۰۳،ارسال تهران-کرج ۱روزه ،خرید

ویدئو آموزشی درباره: شاسی‌بلندهای آمریکایی آن‌قدرها هم ایمن نیستند /عکس - globol.ir - گلوبال

فروش از طریق نمایندگی ها و خرید مستقیم از کارخانه، فروش ویژه با تخفیف در سفارش های بالا .


سفارش ( شاسی‌بلندهای آمریکایی آن‌قدرها هم ایمن نیستند /عکس - globol.ir - گلوبال )خود را از طریق واتساپ یا تماس تلفنی به کارشناسان فروش ما اعلام کنید.

طبق بررسی تلفنی کارشناسان بازاریابی آنلاین ما ،با گرفتن استعلام قیمت از فروشگاه های اینترنتی شرکت های هم صنف و مقایسه با لیست کارخانه نتایج شگرفی حاصل شد. شاید همین باعث انگیزه ما شد تا این مطلب را در مقاله بگنجانیم. طبق بررسی کارشناسی و مقایسه ی با فهرست بها سال های ۱۴۰۰،۱۴۰۱،۱۴۰۲،۱۴۰۳ به این نتیجه رسیدیم به نسبت کیفیت ارايه شده قیمتگذاری مناسبی داشته باشیم. طبق نقد حاصله مشخص شد قیمت های ; شاسی‌بلندهای آمریکایی آن‌قدرها هم ایمن نیستند /عکس - globol.ir - گلوبال مناسب تر از دیجی کالا، ترب، دیوار، شیپور، باسلام، ایمالز ، نیاز روز و خیلی فروشگاه های آنلاین ارائه کالای عمرانی ساختمانی ، صنعتی اینترنتی دیگر می باشد.

برآورد و محاسبه هزینه | ; شاسی‌بلندهای آمریکایی آن‌قدرها هم ایمن نیستند /عکس - globol.ir - گلوبال

این محصول در بازه‌های قیمتی مختلفی هستند و تنوع زیادی دارند. تفاوت قیمت به دلایل زیادی ایجاد می‌شود. قطعات و مواد به کاررفته در محصول، برند سازنده، امکانات و ویژگی‌های کالا و نوع آن از عوامل تاثیرگذار در قیمت هستند.

امیرمسعود عابدین_ ‌شورلت تاهو، فورد اکسپدیشن و جیپ واگنیر، شاسی‌بلندهای فول‌سایز مطرح بازار آمریکای شمالی هستند که در تست تصادف IIHS نتوانسته‌اند برترین رتبه ایمنی را کسب کنند.

نگرانی اصلی IIHS،

تغییر شکل کابین در تست تصادف از جلو است. این تست شامل برخوردی از جلو است که در آن، تنها بخش کوچکی از خودرو با جسمی ثابت برخورد می‌کند. واگنیر امتیاز خوبی را برای این آزمایش به دست آورد و تنها نفوذ جزئی به فضای پای راننده و سرنشین جلو را نشان داد. نتایج، حاکی از خطر متوسطی برای آسیب به پای چپ و مچ پای راننده بود.

در تاهو که امتیاز قابل قبولی دریافت کرد، اوضاع کمی متفاوت بود. این برخورد باعث شد که کابین در هر دو تست راننده و سرنشین به سمت پایین خم شود. این نفوذ به‌اندازه‌ای بود که خطر قابل‌توجهی برای آسیب‌دیدگی ساق پا برای راننده و خطر بالایی برای آسیب پای راست برای مسافر ایجاد کند. همچنین احتمال آسیب‌دیدگی پای چپ مسافر در حد متوسط بود.

در اکسپدیشن اوضاع بدتر بود. علاوه بر نفوذ گسترده در قسمت پایینی سرنشینان، ستون فرمان SUV و ستون A جدا شد. IIHS خطر آسیب‌دیدگی بالای پای راست راننده و خطر متوسط را برای پای چپ تعیین کرد. صدمات وارده به سمت سرنشین آن‌چنان زیاد نبود.

شاسی‌بلندهای آمریکایی آن‌قدرها هم ایمن نیستند /عکس

این تنها آزمایشی نیست که SUV ها در آن با مشکل مواجه شدند. IIHS تست تصادف خود را به‌روزرسانی کرد تا معیارهایی را برای مسافران ردیف دوم لحاظ کند و عجیب این‌که هیچ‌یک از خودروها امتیاز خوبی دریافت نکردند. واگنیر و اکسپدیشن به دلیل فشارهای کمربند ایمنی، نشان‌دهنده خطر نسبتاً بالایی برای صدمات قفسه سینه بودند. آزمایش‌ها در تاهو همچنین خطر بالای آسیب‌دیدگی سر و گردن را نشان داد که منجر به رتبه‌بندی ضعیف آن شد.

خبرهای بد برای تاهو ادامه دارد. IIHS به چراغ‌های جلوی خودرو به دلیل تابش خیره‌کننده بیش‌ازحد برای سایر رانندگان و عدم دید نور پایین در سمت راست خودرو، امتیاز ضعیفی داده است. در طول روز، سیستم ترمز خودکار فعال می‌شد و قبل از برخورد با شخصی شبیه‌سازی‌شده در حال عبور از خیابان، از آن اجتناب می‌کرد یا خودرو به‌طور قابل‌توجهی کند می‌شد. در تاریکی با نور پایین، این خودرو در موقعیت مذکور حتی سرعتش را هم کاهش نداد.

این نتایج دلسردکننده نشان می‌دهند که برخی از خودروهای محبوب هنوز در رعایت پیشرفته‌ترین استانداردهای ایمنی عقب هستند.

منبع: motor۱

۵۴۳۲۲

نظرات (0)
نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد
دیدگاه خود را بیان کنید
Posting as Guest
×
Suggested Locations

 

سوالات متداول

در این بخش سوالاتی که به صورت روزانه پرسیده می شود پاسخ داده شده.


در مورد شاسی‌بلندهای آمریکایی آن‌قدرها هم ایمن نیستند /عکس - globol.ir - گلوبال با کد تخفبف (hash-6686b02bbbde7) چه می دانید؟

فروشگاه محصولات ساختمانی مجموعه ای از نخبگان علمی و صنعتی هست که با هدف معرفی محصولات برتر صنایع, با هدف «رونق تولید» (به طور رایگان) می باشد.


فروش ویژه و استثنایی محصولات تا پایان سال ۱۴۰۳ معادل ۲۰۲۴ میلادی

وارد وب سایت شوید و از آخرین پیشنهاد ویژه قیمت محصولات با خبر شوید.


ارسال سریع و آسان سفارشات به سراسر ایران

فروشگاه محصولات ساختمانی برترین معرف محصولات مرغوب و با تضمین کیفیت و گارانتی و حمل بار تا مقصد .


⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️
منابع
  1. " شاسی‌بلندهای آمریکایی آن‌قدرها هم ایمن نیستند /عکس - globol.ir - گلوبال " .