بحران در خودروسازی ژاپن پس از افشای یک تخلف - globol.ir - گلوبال | ,به نقل قول مهندسین ساختمانی: ،این مقاله در مورد مصالح مدرن و نوین عمرانی و ساختمانی می باشد .

 

بحران در خودروسازی ژاپن پس از افشای یک تخلف - globol.ir - گلوبال به نقل از (globol.ir - گلوبال)

بحران در خودروسازی ژاپن پس از افشای یک تخلف - globol.ir - گلوبال به نقل از (globol.ir - گلوبال).


بحران در خودروسازی ژاپن پس از افشای یک تخلف - globol.ir - گلوبال ، ۱۴۰۳،ارسال تهران-کرج ۱روزه ،گواهی استاندارد

ویدئو آموزشی درباره: بحران در خودروسازی ژاپن پس از افشای یک تخلف - globol.ir - گلوبال

فروش از طریق نمایندگی ها و خرید مستقیم از کارخانه، فروش ویژه با تخفیف در سفارش های بالا .


سفارش ( بحران در خودروسازی ژاپن پس از افشای یک تخلف - globol.ir - گلوبال )خود را از طریق واتساپ یا تماس تلفنی به کارشناسان فروش ما اعلام کنید.

طبق بررسی تلفنی کارشناسان بازاریابی آنلاین ما ،با گرفتن استعلام قیمت از فروشگاه های اینترنتی شرکت های هم صنف و مقایسه با لیست کارخانه نتایج شگرفی حاصل شد. شاید همین باعث انگیزه ما شد تا این مطلب را در مقاله بگنجانیم. طبق بررسی کارشناسی و مقایسه ی با فهرست بها سال های ۱۴۰۰،۱۴۰۱،۱۴۰۲،۱۴۰۳ به این نتیجه رسیدیم به نسبت کیفیت ارايه شده قیمتگذاری مناسبی داشته باشیم. طبق نقد حاصله مشخص شد قیمت های ; بحران در خودروسازی ژاپن پس از افشای یک تخلف - globol.ir - گلوبال مناسب تر از دیجی کالا، ترب، دیوار، شیپور، باسلام، ایمالز ، نیاز روز و خیلی فروشگاه های آنلاین ارائه کالای عمرانی ساختمانی ، صنعتی اینترنتی دیگر می باشد.

برآورد و محاسبه هزینه | ; بحران در خودروسازی ژاپن پس از افشای یک تخلف - globol.ir - گلوبال

این محصول در بازه‌های قیمتی مختلفی هستند و تنوع زیادی دارند. تفاوت قیمت به دلایل زیادی ایجاد می‌شود. قطعات و مواد به کاررفته در محصول، برند سازنده، امکانات و ویژگی‌های کالا و نوع آن از عوامل تاثیرگذار در قیمت هستند.

در پی افشای تخلف چند خودروساز ژاپنی در آزمایش‌های ایمنی، تحویل چند مدل از تویوتا، مزدا و یاماها متوقف شده است. همزمان مقام‌های وزارت حمل و نقل ژاپن با حضور در

دفتر مرکزی تویوتا، تحقیقات درباره وسعت این تخلف‌ها را آغاز کردند.

بازرسی از تویوتا یک روز پس از عذرخواهی رسمی آکیو تویودا، رئیس هیئت مدیره این شرکت آغاز شد. آقای تویودا دوشنبه گذشته در نشستی خبری بنا بر سنت کشور ژاپن چند ثانیه در برابر حضار تعظیم کرد و سپس گفت: «ما در روند دریافت مجوز کم‌توجهی کردیم و بدون انجام اقدامات احتیاطی مناسب، خودروهایمان را به‌طور انبوه تولید کردیم».

تویوتا بزرگ‌ترین خودروساز جهان از لحاظ حجم تولید است و سال گذشته بیش از یازده میلیون دستگاه ماشین تولید کرد. این شرکت تأکید کرده که تخلف تنها به محصولاتی محدود است که در ژاپن تولید شده‌اند.

تویوتا اعلام کرده در ارائه اطلاعات هفت مدل تخلف کرده است. این شرکت تحویل سه مدل کرولا فیلدر، کرولا آکسیو و یاریس کراس را متوقف کرده است. چهار مدل دیگر از محصولات گذشته تویوتا هستند.

یکی از تخلفات مربوط به نتیجه آزمایش تصادف است. تویوتا باید نتیجه برخورد به هر دو سمت کاپوت را آزمایش می‌کرد، اما تنها نتیجه برخورد به یک سمت کاپوت را اندازه‌ گرفته است.

دولت ژاپن اعلام کرده که چهار شرکت مزدا، هوندا، یاماها و سوزوکی نیز مورد بازرسی قرار خواهند گرفت. مزدا فعلا تحویل دو مدل خود را متوقف کرده و هوندا اعلام کرده که در یک دوره هشت ساله تا سال ۲۰۱۷ در آزمایش‌هایی تخلف کرده است.

همه این تخلفات در تحقیقاتی معلوم شده که خود خودروسازان انجام داده‌اند. دولت ژاپن در ماه ژانویه و در پی افشای تقلب دایهاتسو، یکی از زیرمجموعه‌های تویوتا از خودروسازان خواست در این باره تحقیق کنند.

این تخلفات شامل ۳۲ مدل خودرو است که تنها شش مدل از آن‌ها در حال حاضر تولید می‌شوند. خودروسازان اطمینان داده‌اند که این تخلفات بر ایمنی ماشین تاثیری نداشته است. با این حال دولت از خودروسازان خواسته تا تحویل این شش مدل را متوقف کنند تا آزمایش‌های استاندارد تکرار شود.

دولت ژاپن از تاثیر اقتصادی تخلف خودروسازان ابراز نگرانی کرده است. این موضوع همچنین بر اعتبار خودروسازان ژاپنی تاثیر خواهد گذاشت که به کیفیت و ایمنی محصولاتشان مشهورند. به گزارش رسانه‌ها این بحران فشار را بر آکیو تویودا بیشتر کرده و گفته می‌شود در انتخابات بعدی ریاست هیئت مدیره ممکن است نتواند از سهامداران رای بگیرد.

نظرات (0)
نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد
دیدگاه خود را بیان کنید
Posting as Guest
×
Suggested Locations

 

سوالات متداول

در این بخش سوالاتی که به صورت روزانه پرسیده می شود پاسخ داده شده.


در مورد بحران در خودروسازی ژاپن پس از افشای یک تخلف - globol.ir - گلوبال با کد تخفبف (hash-6686a32488265) چه می دانید؟

فروشگاه محصولات ساختمانی مجموعه ای از نخبگان علمی و صنعتی هست که با هدف معرفی محصولات برتر صنایع, با هدف «رونق تولید» (به طور رایگان) می باشد.


فروش ویژه و استثنایی محصولات تا پایان سال ۱۴۰۳ معادل ۲۰۲۴ میلادی

وارد وب سایت شوید و از آخرین پیشنهاد ویژه قیمت محصولات با خبر شوید.


ارسال سریع و آسان سفارشات به سراسر ایران

فروشگاه محصولات ساختمانی برترین معرف محصولات مرغوب و با تضمین کیفیت و گارانتی و حمل بار تا مقصد .


⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️
منابع
  1. " بحران در خودروسازی ژاپن پس از افشای یک تخلف - globol.ir - گلوبال " .