بهترین ایده ها برای طراحی ویلای مدرن ! - globol.ir - گلوبال | ,به نقل قول مهندسین ساختمانی: ،این مقاله در مورد مصالح مدرن و نوین عمرانی و ساختمانی می باشد .

 

بهترین ایده ها برای طراحی ویلای مدرن ! - globol.ir - گلوبال به نقل از (globol.ir - گلوبال)

بهترین ایده ها برای طراحی ویلای مدرن ! - globol.ir - گلوبال به نقل از (globol.ir - گلوبال).


بهترین ایده ها برای طراحی ویلای مدرن ! - globol.ir - گلوبال ، ۱۴۰۳،ارسال تهران-کرج ۱روزه ،ضمانت کتبی

ویدئو آموزشی درباره: بهترین ایده ها برای طراحی ویلای مدرن ! - globol.ir - گلوبال

فروش از طریق نمایندگی ها و خرید مستقیم از کارخانه، فروش ویژه با تخفیف در سفارش های بالا .


سفارش ( بهترین ایده ها برای طراحی ویلای مدرن ! - globol.ir - گلوبال )خود را از طریق واتساپ یا تماس تلفنی به کارشناسان فروش ما اعلام کنید.

طبق بررسی تلفنی کارشناسان بازاریابی آنلاین ما ،با گرفتن استعلام قیمت از فروشگاه های اینترنتی شرکت های هم صنف و مقایسه با لیست کارخانه نتایج شگرفی حاصل شد. شاید همین باعث انگیزه ما شد تا این مطلب را در مقاله بگنجانیم. طبق بررسی کارشناسی و مقایسه ی با فهرست بها سال های ۱۴۰۰،۱۴۰۱،۱۴۰۲،۱۴۰۳ به این نتیجه رسیدیم به نسبت کیفیت ارايه شده قیمتگذاری مناسبی داشته باشیم. طبق نقد حاصله مشخص شد قیمت های ; بهترین ایده ها برای طراحی ویلای مدرن ! - globol.ir - گلوبال مناسب تر از دیجی کالا، ترب، دیوار، شیپور، باسلام، ایمالز ، نیاز روز و خیلی فروشگاه های آنلاین ارائه کالای عمرانی ساختمانی ، صنعتی اینترنتی دیگر می باشد.

برآورد و محاسبه هزینه | ; بهترین ایده ها برای طراحی ویلای مدرن ! - globol.ir - گلوبال

این محصول در بازه‌های قیمتی مختلفی هستند و تنوع زیادی دارند. تفاوت قیمت به دلایل زیادی ایجاد می‌شود. قطعات و مواد به کاررفته در محصول، برند سازنده، امکانات و ویژگی‌های کالا و نوع آن از عوامل تاثیرگذار در قیمت هستند.

معماری و طراحی ویلای مدرن
تحریریه معماری آرل
سبک معماری مدرن یک جنبش موثر در معماری و طراحی جهانی بوده که در پاسخ به صنعتی شدن سریع و تغییرات اجتماعی ظهور پیدا کرده

است مدرنیسم، نظم و مصالح جدید و تکنولوژی های پیشرفته را به کار برده و سبک ها و ایده های سنتی وکهن را رد می کند علاوه بر آن مدرنیسم تأکید بر عملکرد گرایی، سادگی، ایجاد احجام مطابق با رویکردهای زیبایی شناختی نوین دارد.
ایده طراحی ویلا مدرن، معمولا با خطوط تمیز، پلان‌های باز و استفاده از مواد طبیعی مشخص می‌شود. آن‌ها، اغلب برای به حداکثر رساندن نور طبیعی و مناظر مورد طراحی قرار گرفته‌اند.

طراحی خانه مدرن چیست؟

جنبش طراحی خانه مدرن، در اواسط قرن بیستم و در نتیجه تغییرات صنعتی و اجتماعی که در سراسر جهان رخ‌داده بود، ظهور کرد. صنعتی‌شدن، مصالح جدیدی را به ارمغان آورد که معماران می‌توانستند آن‌ها را با استفاده از روش‌های مختلفی به کار گیرند. این اشکال ساده و تمیز که در جنبش مدرن موردتوجه قرار گرفتند، سبک‌های قبلی مانند هنر نو (Art Nouveau) و جنبش هنر و صنایع‌دستی (Arts and Crafts) را که به تزئینات و تاثیرات تاریخی اهمیت می‌دادند، رد کردند.
تمرکز ایده طراحی ویلا مدرن، بر زندگی کاربردی است. این امر، با استفاده از خانه‌های مدرن و زندگی خانوادگی مطابقت مطلوبی دارد. خانه‌های مدرن، برای ایجاد حس خوشایند و راحتی ساخته شده‌اند. نقشه‌های خانه مدرن، ساده اما درعین‌حال زیبا و دعوت‌کننده هستند.

اتاق‌خواب ویلای لوکس مدرن، برای استراحتی آسوده

اتاق‌خواب اصلی، پس از یک روز کاری سخت، باید فضایی آرامش‌بخش برای استراحت شما فراهم کند. به همین دلیل است که طراحی آن باید بادقت و تفکر صورت گیرد. اتاق‌خواب اصلی، نه‌تنها باید دلباز و دارای تختخواب بزرگ کینگ باشد؛ بلکه، سلیقه شخصی شما را نیز به‌خوبی منعکس می‌کند. اتاق‌خواب اصلی یک ویلای لوکس مدرن، باید شامل یک فضای نشیمن اضافی، یک واحد تلویزیون و در صورت نیاز، یک گوشه کوچک برای مطالعه باشد تا در مواقع ضروری بتوانید کارهای خود را انجام دهید.
پرده‌های بلند، از کف تا سقف باعث بزرگ‌تر به‌نظررسیدن اتاق می‌شوند. پنل‌های دیواری نیز، از ترندهای روز هستند. می‌توانید از آن‌ها برای ایجاد یک دیوار گالری یا استفاده خلاقانه با کاغذدیواری طرح‌دار بهره ببرید.

اتاق غذاخوری مجلل در ویلای مدرن

در ایده طراحی ویلا مدرن، به یک اتاق غذاخوری شیک نیاز دارید که حرف اول را در مهمانی بزند. تم تیره این اتاق غذاخوری، بر دراماتیک و باشکوه بودن ویلای شما می‌افزاید. میز غذاخوری ۶ نفره تمام مشکی با صندلی‌های مخمل لوکس و کف‌پوش چوبی روشن، تضاد مد روز را به اتاق می‌بخشد. در همین حال، ظروف شیشه‌ای رنگ‌شده و یک لوستر طرح‌دار با دیوار شاخص سبز ویکتوریایی که در اتاق سفید قرار گرفته است، به‌خوبی هارمونی پیدا می‌کند. بدون شک، این اتاق غذاخوری مجلل کانون توجه در ویلای مدرن شما خواهد بود.

آشپزخانه‌ای کاربردی با چیدمان آسان در طراحی داخلی ویلای مدرن

آشپزخانه‌ای جادار، از ضروریات یک ویلا است. طراحی‌های مدرن ویلا، باید گزینه‌های زیادی برای نگهداری مواد غذایی و لوازم‌خانگی را شامل شود تا آشپزخانه‌ای خلوت و مرتب داشته باشید. پیشخوان آشپزخانه، در این طراحی به شکل L است و کشوها و کابینت‌های زیادی در کنار کابینت‌های درب‌دار دیواری برای افزایش فضای ذخیره‌سازی تعبیه شده‌اند.
همچنین، جزیره بزرگ آشپزخانه را می‌توان به روش‌های مختلفی مورد استفاده قرار داد. می‌توانید از آن به‌عنوان گوشه‌ای برای صرف صبحانه استفاده کنید و با داشتن کابینت و قفسه کوچک در زیر آن، فضای ذخیره‌سازی بیشتری به‌وجود آورید. پنجره‌های بزرگ، باعث می‌شوند آشپزخانه حتی بزرگ‌تر و دلبازتر به نظر برسد. اگر می‌خواهید در حین غذاخوردن از منظره لذت ببرید، می‌توانید یک میز ناهارخوری کوچک کنار پنجره قرار دهید.

ویلاهای مدرن: مینیمالیسم، هندسه و نور

این رویکرد زیبایی شناختی نوین، در سبک مدرن منجر به ساختمان هایی با خطوط شارپ، اشکال هندسی ساده، شکل های مکعبی، سقف های مسطح، فضاهای داخلی باز و انعطاف پذیر شده است که در واقع می تواند با ملیت ها و فرهنگ ها سازگار گردد.
ویژگی های سبک مدرنیسم در احجامی با ترکیبات نامتقارن و بیشتر با اشکال مستطیل یا مکعبی ، با استفاده از متریال فولاد و بتن و قالب بندی و فریم های شیشه ای و فلزی نمود پیدا کرده و عناصر سنتی را مانند گچ بری های سنتی و زرق و برق ها را حذف نموده است و در پالت های رنگی گرایش به رنگ سفید یا کرم بیشتر احساس می شود.
پنجره های بزرگ ،طرح های باز نیز از دیگر ویژگی های ساختمان های این سبک محسوب می شود. اگرچه طرفداران سبک های معاصر یا کلاسیک وجود دارند اما بسیاری از کاربران ساده گرایی،مینیمالیسم و ظرافت خانه های مدرن را ترجیح می دهند.
برای برنامه ریزی برای طراحی یک ویلا یا خانه ای مدرن لازم است قبل از شروع طرح طبقه موجود را در نظر بگیرید و سپس با در نظر گرفتن پتانسیل های موجود شروع به طراحی اولیه و یا بازسازی نمایید.

گام‌به‌گام تا ویلای مدرن

برای تغییر و بازسازی ویلای موجود به سبکی مدرن سوابق و اسناد و پلان های وضع موجود برای ایجاد تغییرات بسیار مهم هستند بعد از آن بودجه پروژه را در نظر بگیرید قبل از اینکه به جزئیات طرح دلخواه خود فکر کنید، باید بودجه پروژه را به نحوی همه جانبه در نظر بگیرید تا بتوانید آن را تکمیل نمایید.
هزینه های ساخت یک ویلای مدرن می تواند گران تر از سایر انواع طراحی خانه باشد. اما با انتخاب معمار کاردان ، برنامه ریزی مناسب و بودجه بندی مناسب، می توان دیزاین ویلا را متناسب انجام داد.
برای شروع از تصاویر الهام بخش کمک بگیرید طرح های خانه های مدرن معمولا با سقف های مسطح یا کم عمق، فضاهای بزرگ شیشه ای، اتصالات قوی به فضای باز و دیوارهای بی نظیر و گاهی غیرمتعارف شناخته می شوند، متریال های معمول این سبک فولاد، شیشه و بتن می باشد پس برای برنامه ریزی طراحی متریال ها و استانداردهای یک فضا مدرن را در نظر بگیرید .

دکوراسیون و طراحی داخلی

دکوراسیون و طراحی داخلی خانه های مدرن نیز به طور کلی طرح هایی با پلان باز هستند و در فضای داخلی معمولا از چوب، چرم، پشم، فلز و پارچه استفاده می کند. داشتن منظره و چشم انداز از مزیت های طراحی داخلی مدرن می باشد و نور و ایجاد احساس راحتی در فضا نیز از ویژگی های مهم در این سبک محسوب می شوند.

مینیمالیسم در انتخاب مبلمان

از خطوط ضخیم، خشن، تزئینات ناخوشایند، پارچه های ضخیم، فرش ها و گلیم های بزرگ اجتناب می شود و در اغلب موارد پنجره های بزرگ بدون پرده بوده و از پارچه های ساده، سبک و کم وزن استفاده می شود دیوارها معمولا رنگ های روشن و کف ها گاهی بدون فرش هستند، گرچه بعضی از فرش های پشم یا پارچه های ظریف استفاده می کنند.
تمایز خاصی در طرح های داخلی و بیرونی خانه مدرن وجود دارد و به همین دلیل گزینه های متعدد و جسورانه ای برای طراحی می تواند جلوه گر شود در ادامه با 50 نمونه ویلای مدرن و الهام بخش با آرل همراه باشید....

معماری و طراحی ویلای مدرن
معماری و طراحی ویلای مدرنمعماری و طراحی ویلای مدرنمعماری و طراحی ویلای مدرنمعماری و طراحی ویلای مدرنمعماری و طراحی ویلای مدرنمعماری و طراحی ویلای مدرنمعماری و طراحی ویلای مدرنمعماری و طراحی ویلای مدرنمعماری و طراحی ویلای مدرنمعماری و طراحی ویلای مدرنمعماری و طراحی ویلای مدرنمعماری و طراحی ویلای مدرنمعماری و طراحی ویلای مدرنمعماری و طراحی ویلای مدرنمعماری و طراحی ویلای مدرنمعماری و طراحی ویلای مدرنمعماری و طراحی ویلای مدرنمعماری و طراحی ویلای مدرنمعماری و طراحی ویلای مدرنمعماری و طراحی ویلای مدرنمعماری و طراحی ویلای مدرنمعماری و طراحی ویلای مدرنمعماری و طراحی ویلای مدرنمعماری و طراحی ویلای مدرنمعماری و طراحی ویلای مدرنمعماری و طراحی ویلای مدرنمعماری و طراحی ویلای مدرنمعماری و طراحی ویلای مدرن

عناصر کلیدی ایده طراحی ویلا مدرن

ویلای مدرن، با فضاهای کاربردی دنج و زیبایی باشکوه، یکی از بهترین گزینه‌ها برای خانه‌داران آینده‌نگر است. این ویلاها با نمایش جنبه‌های معماری مدرن، از فضاهای زندگی مجلل و داخلی وسیع برخوردارند. مطمئنا ویلاهای مدرن، آینده سکونت هستند و انتخاب بهترین معمارانی که می‌توانند ایده طراحی ویلا مدرن شما را برای ساخت ویلای رویایی‌تان درک کنند، اهمیت ویژه‌ای دارد. با درنظرگرفتن این موضوع، به بررسی عناصر ضروری پرداخته می‌شود که هنگام ساخت ویلای خود نباید آن‌ها را فراموش کنید.

فضای زندگی دلباز و پرنور

به‌عنوان ایده طراحی ویلا مدرن، مهم‌ترین مزیت داشتن ویلای شخصی، امکان ساخت سقف‌های بلند است که به بزرگ‌تر و دلبازتر به‌نظررسیدن فضا می‌انجامد. بنابراین، با نصب لوسترهای بلند و طرح‌دار می‌توان از این ارتفاع به نحو احسن استفاده کرد. همچنین، برای ایجاد نمایی باشکوه‌تر پرده‌های بلند به‌کار می‌روند. علاوه‌بر این، پنجره‌های بزرگ نور طبیعی زیادی را به داخل منتقل می‌کنند و فضایی روشن‌تر و یکپارچه‌تر در ویلا به وجود می‌آورند.
تا زمانی که پنجره‌های شیشه‌ای عظیم با پرده یا کرکره پوشیده نشده باشند، می‌توانند تصور فضای بیشتر را در ویلای شما ایجاد کنند. فضا و حریم خصوصی، ارتباط نزدیکی با کیفیت بالای زندگی دارند که شامل آرامش، سکوت و هماهنگی برای تمام اعضای خانه می‌شود. در زندگی پرمشغله امروزی، تمایل افراد بازگشت به خانه‌ای است که آسایش و آرامش را به ارمغان بیاورد. خانه‌های بزرگ، دقیقا همین حس را القا می‌کنند و به شما امکان می‌دهند که از تاثیرات باکیفیت زندگی در محیطی آرام و به‌خوبی طراحی شده، لذت ببرید.

امکانات رفاهی

اکثر ویلاهای مدرن، بزرگ هستند و فضای زیاد، اتاق‌های بزرگ و انواع اتاق‌های جالب مانند بار خانگی، کتابخانه، استخر سرپوشیده، سالن ورزشی، سینمای خانگی، آشپزخانه خشک و تر و ... دارند. همان‌طور که فضای داخلی ویلای مدرن شخصیت و آسایش را به وجود می‌آورد، طراحی فضای بیرونی است که کل فضای ویلای مدرن را تعیین می‌کند. فضاهای بیرونی باید حس خوشامدگویی و گرما را القا کنند. علاوه‌بر این، استفاده از ایوان و تراس عملکرد چیدمان جسورانه‌ای محسوب می‌شود که اغلب در معماری خانه‌های مدرن قابل‌مشاهده است، از ویژگی‌های بارز این سبک به‌شمار می‌رود.

دکوراسیون

خانه، مکانی است که بخش اعظم زندگی خود را در آن‌جا به استراحت و تجدید قوا می‌پردازیم. به‌خصوص در ویلای مدرن، زیبایی محیط اهمیت ویژه‌ای دارد. سادگی، یکی از ویژگی‌های بارز طراحی داخلی مدرن است که به همواره موردتوجه قرار گرفتن می‌انجامد. خانه‌های مدرن، خطوط صاف و تمیز دارند؛ بااین‌حال می‌توانند خنک و دنج باشند. زیبایی‌شناسی مدرن، به سبکی خاص محدود نمی‌شود. ایده طراحی ویلا مدرن بسیاری وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها الهام بگیرید و شاهکارهای مدرن خود را خلق کنید.
طراحی داخلی مدرن را می‌توان با سایر سبک‌های داخلی نیز ترکیب کرد. هنر مدرن، پالت رنگ خنثی، عناصر صنعتی، رنگ‌های اصلی و مبلمان ساده، از راه‌هایی هستند که می‌توانید با استفاده از آن‌ها فضای داخلی ویلای مدرن خود را ارتقا دهید. ایجاد فضایی داخلی جذاب برای ویلای مدرن، نیازمند رویکردی پیچیده در طراحی است.

استراتژی‌های طراحی غیرفعال یکپارچه

حیاط، استراتژی طراحی غیرفعال است که عمل تعدیل‌کننده میکرواقلیم را انجام می‌دهد و به‌عنوان فضای کاربردی مرکزی عمل می‌کند. خانه‌هایی با حیاط داخلی، راه‌حلی مناسب برای خنک‌کردن فضا در مناطق آب‌وهوایی گرم محسوب می‌شوند و هوای خنک و نور روز را برای فضاهای داخلی فراهم می‌سازند. از گذشته، حیاط‌ها به‌عنوان نقاط کانونی جذابیت در خانه‌ها برای تامین نور و تهویه‌مطبوع عمل می‌کردند.
ایده طراحی ویلا مدرن، مفهوم حیاط مرکزی را برای بهینه‌سازی فضا و افزودن حس زیبایی‌شناختی به فضا بهبود بخشیده است. با قراردادن دیوارهایی که به فضای بیرون باز می‌شوند، تهویه بهتر و نور طبیعی بیشتری به فضا وارد می‌شود. طراحی سفارشی حیاط‌ها در خانه‌ها سبب بزرگ‌تر و دعوت‌کننده‌ به نظر رسیدن فضا خواهد شد.
ویلای مدرن با طراحی غیرفعال، قبض برق پایین و انتشار گازهای گلخانه‌ای کم را به ارمغان می‌آورد. تهویه مناسب، پنجره‌های بزرگ، عایق بهینه، پوسته هوابند و... تنها تعدادی از ویژگی‌های اضافی هستند که هنگام جستجوی استراتژی‌های طراحی غیرفعال برای هر پروژه باید در نظر گرفت.

تمایز خاصی در طرح‌های داخلی و بیرونی خانه مدرن وجود دارد و به همین دلیل گزینه‌های متعدد و جسورانه‌ای برای طراحی می‌تواند جلوه‌گر شود در ادامه با 50 نمونه ویلای مدرن و الهام بخش با آرل همراه باشید....

منابع

  1. https://www.designcafe.com/blog/home-interiors/modern-villa-design/
  2. https://www.homedit.com/modern-house-design/
  3. https://www.linkedin.com/pulse/4-elements-modern-villa-design-grihpramarshdnb/

تحریریه معماری آرل
غزاله عزالدین
منبع:homedesignlover


نظرات (0)
نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد
دیدگاه خود را بیان کنید
Posting as Guest
×
Suggested Locations

 

سوالات متداول

در این بخش سوالاتی که به صورت روزانه پرسیده می شود پاسخ داده شده.


در مورد بهترین ایده ها برای طراحی ویلای مدرن ! - globol.ir - گلوبال با کد تخفبف (hash-6686a8c18580c) چه می دانید؟

فروشگاه محصولات ساختمانی مجموعه ای از نخبگان علمی و صنعتی هست که با هدف معرفی محصولات برتر صنایع, با هدف «رونق تولید» (به طور رایگان) می باشد.


فروش ویژه و استثنایی محصولات تا پایان سال ۱۴۰۳ معادل ۲۰۲۴ میلادی

وارد وب سایت شوید و از آخرین پیشنهاد ویژه قیمت محصولات با خبر شوید.


ارسال سریع و آسان سفارشات به سراسر ایران

فروشگاه محصولات ساختمانی برترین معرف محصولات مرغوب و با تضمین کیفیت و گارانتی و حمل بار تا مقصد .


⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️
منابع
  1. " بهترین ایده ها برای طراحی ویلای مدرن ! - globol.ir - گلوبال " .